من روزی 3 تا نظر بیشتر نمی تونم بزارم و سعی می کنم این سه تا رو در راستای کمک به کسی خرج کنم و صرفاً به همین دلیل بود که چند روز پیش نظر ندادم و اینکه بگم نوشته هاتون بوی تخیل می دن صحبت نکردم اما الان فارغ از بحثی که دوستان سر راست یا دروغ بودن این تاپیک دارن من نوشته ها تون رو کامل خوندم و برای کمک به شما باز شرایط همون تخیل رو سیر می کنه، برای مثال پسر عموی شما روانشناسی خونده و اونوقت این مدلی با شما وارد بحث ازدواج شده، خب انتظار داری ما چه نظری در این باره داشته باشیم، هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که نمک بگندد. (منظورم راست یا دروغ شما نیستا منظورم اینه که ما چه نظری باید بدیم که بالاتر از کتاب های روانشناسی اون آقا باشه تا شما باهاش ایشون رو متقاعد کنید) با توجه به اینکه من اعتقاد دارم صرف تحصیل نمی شه آدم ها رو دسته بندی کرد اما سر موضوع شما صراحتاً میگم کسی که در رشته آبیاری درختان دریایی هم در مقطع دانشگاه تحصیل کرده باشه حداقل اینقدری شعور اجتماعیش بالا رفته که از این کارا نکنه. در کل بجای قسم آیه و قرآن توصیه می کنم
1) اشتراک آزاد بگیرید (ضمن اینکه با مشاورین سایت صحبت می کنید مشت محکمی هم به دهن ما بزنید)
2) از مشاوره حضوری هم استفاده کنید چون این موضوع صرفاً با شما حل نمی شه یعنی یه شستشوی مغزی شما، پدر ، عمو، یزید، و .... نیازه، ناراحت نشیدا اما به نظر من باید یه تشت اسید ریخت (آب اسید هم نه ، اسید خالص)و این کله ها رو توی اون شست و شو داد تا شاید پاک بشن
انصافاً بیشتر که توضیح می دم حس می کنم که تخیلات رو باور کردم ، پس بی خیال
تماس فرت
- - - Updated - - -
من روزی 3 تا نظر بیشتر نمی تونم بزارم و سعی می کنم این سه تا رو در راستای کمک به کسی خرج کنم و صرفاً به همین دلیل بود که چند روز پیش نظر ندادم و اینکه بگم نوشته هاتون بوی تخیل می دن صحبت نکردم اما الان فارغ از بحثی که دوستان سر راست یا دروغ بودن این تاپیک دارن من نوشته ها تون رو کامل خوندم و برای کمک به شما باز شرایط همون تخیل رو سیر می کنه، برای مثال پسر عموی شما روانشناسی خونده و اونوقت این مدلی با شما وارد بحث ازدواج شده، خب انتظار داری ما چه نظری در این باره داشته باشیم، هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که نمک بگندد. (منظورم راست یا دروغ شما نیستا منظورم اینه که ما چه نظری باید بدیم که بالاتر از کتاب های روانشناسی اون آقا باشه تا شما باهاش ایشون رو متقاعد کنید) با توجه به اینکه من اعتقاد دارم صرف تحصیل نمی شه آدم ها رو دسته بندی کرد اما سر موضوع شما صراحتاً میگم کسی که در رشته آبیاری درختان دریایی هم در مقطع دانشگاه تحصیل کرده باشه حداقل اینقدری شعور اجتماعیش بالا رفته که از این کارا نکنه. در کل بجای قسم آیه و قرآن توصیه می کنم
1) اشتراک آزاد بگیرید (ضمن اینکه با مشاورین سایت صحبت می کنید مشت محکمی هم به دهن ما بزنید)
2) از مشاوره حضوری هم استفاده کنید چون این موضوع صرفاً با شما حل نمی شه یعنی یه شستشوی مغزی شما، پدر ، عمو، یزید، و .... نیازه،








علاقه مندی ها (Bookmarks)