سلام
1 - درباره حسین بسیار کلی صحبت کردید . لطفا دقیقا بگویید ایشان چه خوبی هایی دارند و چون هیچ کس کامل نیست بدی های ایشان را از دید خودتان بگویید و اینکه چند وقت است ایشون را میشناسید و از کجا؟ . درباره پسر عمویتان هم همین طور (البته فارغ از مسائل به وجود آمده ! یعنی از نگاهی در گذشته راجع به ایشان داشته اید).
2 - اگر پسر عمویتان واقعا توانست شما را راضی کند چی(فرض محال که محال نیست) ؟ آیا حاضرید به ایشان این فرصت را بدهید ؟ مثلا باهاشون صحبت کرده و دو ماه بهشون وقت بدید تا شما را راضی کند و اگر نتوانست ازشان قول بگیرید که کار را تمام شده فرض کنند و در این مدت با آقا حسین هیچ تماسی نگیرید (شاید سخت باشه اما اندکی تحمل لازم است).
3 - فکر نکنید به راحتی و یک ساعته می شود تمام مشکلات را حل نمود.
موفق باشید
هر که بیمشورت کند تدبیر * * غالبش بر غرض نیاید تیر
بیخ بیمشورت که بنشانی * * بر نیارد بجز پشیمانی
علاقه مندی ها (Bookmarks)