سلام بهار خانم چقدر کار خوبی کردی که این پستو گذاشتی. اینجا همه برای بیان مشکلاتشون میان و وقتی که مشکلشون حل میشه دیگه حرفی نمیزنن اینه که ادم فکر میکنه دنیا همش غم و درده
وقتی دوستانی مثل شما میانو میگن که به سادگی از این مشکلات رد شدنو الان خوشبختن باعث میشه ادم امیدوار بشه
ای کاش همه اینکارو ببکنیم بعد از اینکه مشکلمون حل شد بیایم به بقیه یاد اوری کنیم که چه روزای سختی داشتیمو الان چقدر خوشبختیم.
موفق باشید![]()







. اینجا همه برای بیان مشکلاتشون میان و وقتی که مشکلشون حل میشه دیگه حرفی نمیزنن اینه که ادم فکر میکنه دنیا همش غم و درده 
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)