میتونی گاهی که پر از احساس هستی و کلامی نمیتونی بروز بدی همه احساست رو تو یه ایمیل بنویس یا اس ام اس یا نامه و بفرست واسش ...

عزیزم حساس نشو .. اصولا خیلی از خانواده ها از این رفتارها خوششون نمیاد مخصوصا اینکه اگر یک بچه مجرد بزرگ تو اون خونه باشه ..

اگر شرایط واست مهیا هست و فاصله دوری ندارید میتونید هروقت هرکدوم چندساعت تو خونه تنها هستید زنگ بزنید برید پیش همدیگه ..

اما در کل اینکه خانوادت گفتن فقط اخر هفته ها چیز غریبی نیست .. اکثر خانواده ها عقیده دارن روابط زناشویی دوران عقد نباید از یک حدی بگذره ..