مرسی ملیح عزیز
ما هنوز عقد نکردیم.با توجه به اینکه هنوز عقد نکردیم،این رسم و رسومات برای ما هم هست؟
میخوام بدونم که دلخوری پیش نیاد.
بعدم من روم نمیشه بپرسم برام چی خریدن.از کجا بفهمم؟
تشکرشده 1,509 در 535 پست
مرسی ملیح عزیز
ما هنوز عقد نکردیم.با توجه به اینکه هنوز عقد نکردیم،این رسم و رسومات برای ما هم هست؟
میخوام بدونم که دلخوری پیش نیاد.
بعدم من روم نمیشه بپرسم برام چی خریدن.از کجا بفهمم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)