شما بهترین گزینه برای دختر خانم هستید و اون دختره کیس مناسب برای شما ... به نظر من با توجه به شناخت از روحیات همدیگه و در صورت عدم اختلافات عمیق زندگی خوبی میتونید شکل بدین .. کلی گفتم حتما نیاز هست که پیش مشاور هم برید .
تشکرشده 935 در 291 پست
شما بهترین گزینه برای دختر خانم هستید و اون دختره کیس مناسب برای شما ... به نظر من با توجه به شناخت از روحیات همدیگه و در صورت عدم اختلافات عمیق زندگی خوبی میتونید شکل بدین .. کلی گفتم حتما نیاز هست که پیش مشاور هم برید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)