نمیتونم . دوست دارم از طرف اون باشه. اون بیاد طرف من. اینطور نبوده که من تو این چند روز بهش زنگ نزنم . زنگ زدم مثل خودش یکبار زنگ زدم. ولی اون همیشه زیاد بهم زنگ میزد الن اینطور نیست
تشکرشده 12 در 10 پست
نمیتونم . دوست دارم از طرف اون باشه. اون بیاد طرف من. اینطور نبوده که من تو این چند روز بهش زنگ نزنم . زنگ زدم مثل خودش یکبار زنگ زدم. ولی اون همیشه زیاد بهم زنگ میزد الن اینطور نیست
mohi (سه شنبه 19 اسفند 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)