سلام یاسی
تو هم چقدر خوب دو شب به طور کامل زحمات مادرت رو جبران کردی
ببین قبح نداره برات اینهمه بی حرمتی به پدر و مادرت؟؟؟؟،حتی اگه بدترین موجودات روی زمین باشن،من نمیدونم تو چند سالت هست قطعا پدر و مادرت بیش از حدو اندازه لوست کردن،خودت سر کار برو،والا من 26 سالمه از وقتی هم چشم باز کردم داشتم درس میخوندم همزمان با درس و دانشگاه کار هم کردم ،الان چند ساله 1000 تومن هم از پدرم نمیگیرم و درست از سن 19 سالگی لباسهامم خودم خریدم ولی تا آخر عمرمم هم مدیون زحمات پدرو مادرم هستم و اگر هیچ چیزی هم نداشتم بازهم به خودم همچین اجازه ای که تو به خودت دادی رو نمیدادم.
ببین عزیزم به جای حس کردن کمبود گوشی لازمه هزینه کنی روی رفتار و سلامت رفتارت کار کنی ،آدم بدون گوشی نمیمیره،ولی با رفتار نایشایست حتما ضررهای زیادی میبینه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)