سلام
وقتتون بخیر
برای اینکه مشاوره خوبی داشته باشید اولین شرطش اینه که بهشون اعتماد داشته باشید..حالا به هر دلیلی شما نتونستین ائن حس اعتمادو از ایشون بدست بیارید.. نظر من اینه ادامه ندین... مشاور ها هم مثل بقیه انسانها طرز فکر متفاوتی ممکنه داشته باشن... شما اگر با طرز صحبت کردن یا با اسم کوچیک صدا کردن و ... دیگه ایشون راحت نیستین خب مسلما راهنمایی های ایشونم براتون قابل قبول نمیتونه باشه...
من مشاورایی که رفتم با مسائلی که شما میفرمایید برخورد داشتم و تا جایی که ادامه دادم مشکلی برام پیش نیومد.. خیلی مسائلی که واقعی هست و درون انسانه و برای ما ناخوشاینده از نظر مشاور تو برهه زمانی و شرایطی که ما هستیم عادی تلقی میشه.. پس ما که ایشونو ندیدیم و نمیشناسیم.. اما این به نظر من مهمه که حس شما و طرز فکرتون در یک راستا باشه..
براتون آرزو میکنم تو سال جدیدهمه مشکلاتتون حل بشه و از ته دل بخندین و شاد باشید..![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)