احتمالا تاپیکت رو ندیدن کارشناسان
اشتراک بگیر با پیام خصوصی بپرس. اسم مشاور هم می تونی خصوصی بگی
یا اشنراک ازاد بگیر و مشکلاتت رو بپرس
نازنین جان کلا مشاوره روانشناس روانپزشک و این طور جاها که ادم پر از مشکل و درده پناه می بره جای خوبی برای سواستفاده کردنه ممکنه از این چیزا زیاد پیش بیاد حالا خود دکتر نه دستیارش!
در مورد این اقا که کلی پرسیدی کلی هم دوستان جواب دادن. جرییات و اسمش رو خصوصی بپرسی کارشناسنان می تونن راهنمایی کنن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)