به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1392-6-02
    نوشته ها
    222
    امتیاز
    7,688
    سطح
    58
    Points: 7,688, Level: 58
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 338 در 125 پست

    Rep Power
    40
    Array
    .سلام دوستان عزيز
    أول بيان كنم با كوشي تايب مي كنم و يك سري حروف رو نداره
    واسه أين معذرة مي خوام.
    قصد ندارم به قولي از ناراحتي كسي خوشحال باشم ولي دلم به بودن خدا قرص شد و دلم حال اومد
    جرا ?
    جون كه بدرش من رو رقيب خودش مي ديد نه زن زندكي بسرش
    جون كم كاري هاي خودش رو توي تربيت بسرش به من ربط مي داد
    مي كفت تو توقعت زياده تو مشكلداري بسر من مشكلي نداره
    وقتي بسرش رو عليه من مي شوروند وقتي علنا خيانت بسرش رو ديد و حق رو نا حق كرد وقتي منو از خونه اش بيروت كرد و شب عيد رو با فحش،و ناسزا از من بذيرايي كرد وقتي هر جا كه مي شد از من بد كفت مي خواست يك درصد اون طرف سكه رو ببينه
    كينه أي نيستم و الآن هم برام جالبه كه أين ها رو مي نويسم و اصلا حس بدي ندارم
    به روز كه حسابي داغون بودم توي سفر به أمام رضا به ماشين از كنارم رد شد بشتش نوشته بود *أنان كه به روزكار ما خنديدن بأشد روزي كه به حالشان كريه كنيم *
    تيك تاك عزيز
    خدا فقط با من يار نبود جون من رو از بي ابرويي شوهر قاجاق جي نجات داد و اون ها رو از برداخت مهريه من جون اكه وقتي من ز نش بودم أين اتفاق مي افتاد حق طلاق به من تعلق مي كرفت
    در هر صورت از قديم كفتن ، كندم از كندم برويد جو ز جو ،
    باباش مي دونست جي تربيت كرده ديكه نبايد حق رو ناحق مي كرد
    بايد مي دونست من همفرزند كسي هستم تهمة زدن به من هم خانواده أي رو ناراحت مي كنه شما احتمالا تابيك هاي قبلي من رو نخوندين
    در هر صورت اون ها هم بدر و مادر هستن رفتار هاي وأ
    نادرست والدين در بجه نمايان مي شه
    جايب خوندم وقتي در كمال بي عدالتي با كسي رفتار مي كني وقتي حق رو ديدي و نا حق رو انتخاب كردي وقتي كسي رو كه حر خدا كسي رو نداشت ازار دادي و از عجزش لذت بردي اون موقع با جه رويي موقع مشكلات دستت رو به سمت خدا مي كيري و ازش كمك مي خواي
    در هر صورت خداوند براشون سبب خير درست كنه هر جند أين دعا از عمق قلبم نيست


    بانيذ جان وقتي ا ول بستت رو خوندم مي خواستم بكم به ازدواجشون اصلا توجه نكن جون مطمن باش أين ازدواج هاي زود هنكام زود هم به جدايي مي كشه كه ديدن خودت كفتي جدا شدم از هم
    يكي از اشناها عصر همون روزي كه طلاق كرفت با يه دختري عقد كرد جون زنش رو خيلي دوست داشت با أين كار مي خ است خ دشو مجبور كنه كه فراموشش كنه
    از قضا زن دوم بعد از جند ماه به شوهرش خيانت كرد و اشنا ما هم طلاقش داد
    اصلا خودتو ناراحت نكن عزيزم
    جوب خدا صدا نداره
    اكه بزنه دوا نداره
    اونموقع كه ما حتى نفس كشيدنمون هم با درد همراه بوداينا دنبال خوشكذروني و وراجي بشت سر ما بودن
    اونموقع كه غصه هامون أشك مي شد و صورتمون خيس از أشك أين ها تا بناكوششون به سادكي ما مي خنديدن


    خدايا ازت سباسكذارم كه ارامشم رو به من ببخشيد ي

  2. 3 کاربر از پست مفید دختر 7 تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (دوشنبه 14 تیر 95), محیا ناز (یکشنبه 17 اسفند 93), اثر راشومون (یکشنبه 17 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.