علیرضا جان سلام.
یه پیشنهاد از این برادر کوچیکت اینکه:"هیچ وقت خودتو بین خانومت و مادرت قرار نده"
البته به خانومت بگو که حرمت مادرت چقدر برات مهمه و حد و حدود رفتارا رو مشخص کن ولی زیاد خودتو قاطی نکن.
عروس و مادر شوهر اگه هر دو فرشته هم باشن بازم عروس و مادر شوهرن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)