سلام
دوران آشنایی در نوع خودش دوران مهمی محسوب میشه به همین دلیل باید به بعضی از موارد توجه کرد:
تو این دوران اعتماد به طرف مقابل باید پله ای باشه، یعنی باید در حد معقول محبت کرد و در یک سطح این محبت رو نگه داشت و در صورت جلب اعتماد میزان محبت رو افزایش داد، به اصلاح این طور گفته میشه که باید ذره ذره در رابطه پیش رفت. این کار هم برای شناخت بهتر و هم برای جلوگیری از وابستگی غیر معقول کمک میکنه.
پیشنهادم اینه که خانواده ها درجریان باشن چون نظرات اون ها میتونه بسیار مفید باشه. اینطوری نیست که اصلا قدرت ابراز احساسات اعم از عشق و خشم را به هم نخواهید داشت بلکه این حالات رو به صورت کنترل شده و در چهارچوب خواهید داشت.










علاقه مندی ها (Bookmarks)