سلام
1- یکی از توصیه هایی که به دوستان با اسامی کاربری عجیب می شه، درخواست تغییر اسم هست.
منم می خواستم این درخواست را از شما بکنم.
خودمون کم خسته ایم، اسم شما را هم می بینیم، نصف انرژی باقیمانده مون می پره. اقلا به ما رحم کن. اسمت را عوض کن.
2- من در مورد مشکل شما تقریبا هیچی نمی دونم.
هیچوقت درگیرش نبودم و با کسی هم آشنا نیستم که این مشکل را داره و برام هم جالب نبوده که برم در موردش اطلاعات بگیرم. اینه که حرفام مستند نیست. حرف دله.
گناه چیزیه که به تو ضرر برسونه.
هر کاری که به شان انسانیت، به جسمت، به زندگیت ضرر برسونه، گناهه.
خدا که محتاج من و تو نیست که بگه به خاطر من گناه نکن.
می گه گناه نکن، بخاطر خودت. پس در واقع همه اون کارهایی که منع می شیم برای این هست که به ما آسیب جسمی یا روحی می زنه.
3- باید اولش می گفتم، حواسم نبود.
تبریک می گم بابت این که 5 ماه هست ترک کردی. 
اما کاری که 5 سال انجام دادی، با 5 ماه ترک نباید انتظار معجزه داشته باشی. کمی صبر کن. مطمئنا بهتر و بهتر می شی.
4- دوستانی که گفتند تاثیر جسمانی نداره،
حرفی که می زنم جایی نخوندم. شاید از نظر علمی غلط باشه.
ولی ایشون دارن می گن اعتیاد به خودارضایی.
اعتیاد به هر کاری مشکل آفرینه. شما به نشستن پای کامپیوتر هم معتاد بشی، بعد یه مدت چشمات ضعیف می شه، قوز می کنی، گردنت خمیده می شه و ... از این دست مشکلات دیگه.
رابطه جنسی در حالت عادیش که هفته ای دو سه بار هست،
تبدیل شده به خودارضایی اعتیاد گونه.
چطور می گید عوارض جسمی نداره؟ ایشون چیزی نگفتند. ولی من مواردی توی پستها دیدم که از روزی چند بار صحبت می کنند. مسلما عوارض جسمانی داره.
در کنار اون اضافه کنید که رابطه جنسی سالم، شما را شاداب می کنه. برای روح و جسم مفیده.
خودارضایی با ترس و وحشت و حس گناه و یواشکی و ... پدر روح و روان طرف را در می آره.
روحت که آسیب دید، قیافه ات هم تغییر می کنه. شادابی ات هم از دست می ره.
عجب سخنرانی کردم 
موندم چطور باید ببندمش.
براتون آرزوی موفقیت و روح و جسمی سالم دارم.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)