به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1393-6-07
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,792
    سطح
    24
    Points: 1,792, Level: 24
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    203

    تشکرشده 153 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون مرداد عزیز و
    اقای تنهایی حرفاتون خیلی روم تاثیر داشت که بخوام رو خودم کار کنم ولی باز به کاراش فکر کردم نشد.
    اخه شما کل قضییه رو نمیدونیین.
    همسرمن برای دیگرون هیچوقت نه تو دهنش نیست هرکی ازش یه خواهشی کنه میدوء که انجام بده.
    هیچوقت حساب کتاب نداره برا دیگرون وسیله ایی چیزی میخره میگه حالا نمیخواد بدی یا تیکه تیکه بهش میدن که هیچ معلوم نیست پولش چی میشه.

    مثلا پریشب پسر دایی باباش ماشینش تو خیابون خراب شده زنگ زده خودم کار دارم تو بیا ماشین منو ببر تعمییرگاه اونم شوهر منو شناخته. یه بار قبلا ساعت 10 شب رفته اینکارو براش کرده حالا رو باز کرده هر سریع کار داره زنگ میزنه به شوهر من. که سر این هم باهاش بحث کردم شاکی شد من که نرفتم بحث راه میدازی.بعدش خودم بیخیال شدم از دلش در اوردم.

    باز دیروز دیدم یکی اومد دم در خونمون یه سویچی اوردو رفت گفتم کی بود میگه امین داداش امید بود سویچ ماشینشو اورد ببرم تعمییرگاه..

    این یه نمونه کاراش بوده بخوام همشو بگم یه طومار میشه.

    .خیلی باهاش سر این موضوع دعوا کردم کارش نداشتم این کارم میکرد گفتم همه تورو شناختن شدی حمال اینو اون منم تک وتنها باید بشینم تو خونه تو یه شهر غریب که اقا کء کاراش با دیگرون تمام میشه یه وقتی هم واسه من بذاره.

    ماشالا هروقت پول داره من بیخبر نمیدونم چیکار میکنه این ماه تا اونجایی که من خبر دارم 2ونیم فقط قرض وبدهی داد یعنی کل حقوق وعیدیشو
    که من هیچ نمیدونم چه قرض وبدهی
    میگم بگو هم میگه باشه مینویسم برات هنوز که هنوزه نگفته.

    شما باشین کم صبر و تحمل نمیشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    دیگه دلم براش نمیسوزه حتی هزاز تومن هم ته جیبش بمونه میگم باید خرج کنی واسم.

    همسرم کارمند حقوقش هم بد نیست ولی هیچ پس اندازی نداره هیچ به فکر هم نیست فقط خرج نمیدونم کی و چی میکنه به من خیری نرسیده از این حقوقاش. فقط تابستونی مجبور شدم طلاهامو واسه رهن خونه بفروشم که دوماه پیش دو سه تومن خرید که جلو خانوادم کم نیاره.

    با این شرایط چجور رو خودم کار کنم؟کم صبرم کرد خستم کرد از بس همه رو به من ترجیح داد.
    از طرفی دوسش دارم نمیخوام اینجور بمونم( بیصبرو تحمل)میترسم از هم دور بشیم.
    ویرایش توسط pbsm : سه شنبه 12 اسفند 93 در ساعت 16:37

  2. کاربر روبرو از پست مفید pbsm تشکرکرده است .

    زی زی گولو (جمعه 15 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  3. من آدم حساس و زودرنجی شدم چی کار کنم؟
    توسط saharnaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 شهریور 90, 17:34
  4. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.