به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 خرداد 05 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-6-19
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    14,053
    سطح
    77
    Points: 14,053, Level: 77
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 397
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 167 در 67 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    عموما آقایون کلی نگر هستند و برعکس خانم ها به جزئیات خیلی اهمیت می دهند . و به خاطر همین هست که یکسری از آقایون همیشه می گویند که همسرشون الکی بهشون گیر می دهد و بر عکس خانم ها دم از بیخیالی شوهرشون می زنند اما در واقع این امر در ذات هر دو جنس نهاده شده تا بتونند یکسری از کارها را به درستی انجام دهند و شما بزرگواران اگر دچار این مشکل شده اید دلیلش می تواند به این علت باشد که نتوانسته اید رابطه درست و در نتیجه مکمل خوبی در بعضی از مسائل برای هم باشید . سعی کنید در زندگی تکمیل کننده همدیگر باشید و البته و صد البته گذشت و اغماض درباره بعضی از مسائل مطمئنا به شما در این مسیر کمک خواهد کرد و بدانید که هیچ کسی کامل نیست .
    و درباره اینکه خانم samira62 می گویند همسرشون فنی نمی باشند ، باید به این نکته توجه کنید که هر کسی یکسری توانایی هایی داره و بهتره به آن توانایی ها توجه نمایید . مثلا خود من هم فنی نیستم(برق و گاز و ...) اما در بسیاری از مسائل دیگر آنقدر قوی ام که مرجع فامیل می باشم . شاید اگر وقتم را برای یادگیری مسادل فنی می گذاشتم در موارد دیگر توانا نمی شدم ، البته شرایط هم موثر هستش ، در مورد من چون یک برادر بزرگتر کاملا فنی داشتم هیچ وقت فرصت یادگیری اینگونه مسائل برایم فراهم نشد و چیزهایی را یاد گرفتم که برادرم به هیچ عنوان بلد نیست . منظورم از این صحبت ها این است که سعی کنید بدون آرمان گرایی و وسواس هم نیمه پر و هم نیمه خالی هر کس را ببینید.
    موفق باشید
    هر که بی‌مشورت کند تدبیر * * غالبش بر غرض نیاید تیر

    بیخ بی‌مشورت که بنشانی * * بر نیارد بجز پشیمانی

  2. کاربر روبرو از پست مفید TikTak تشکرکرده است .

    samira62 (دوشنبه 11 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آذر 93, 14:18
  3. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16
  4. پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 اسفند 92, 23:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.