اتفاقا برعکس، ارتباطاتم زیاد هست.
سوالی که پرسیدم و نکته ای که بهش اشاره کردم این هست که در کشوری که تفکیک جنسیتی شده هست، چگونه میتوان با فردی دوست شد و یا شخصی را پیدا کرد. و آشنایی باهاش پیدا کرد. من الان مشکلم اینه که نمی تونم کسی پیدا کنم. چون اصلا در فرهنگ ما نبوده(و یا از اول انقلاب نبوده) دوست شدن.
و در ثانی، شاید اون کسی که برای من مناسب باشد مثلا در یک سمت دیگه شهر باشه و هیچ ارتباطی از طرف دوست و آشنا با وی نباشد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)