سلام عزيزم...خواهر مهربونم اصلاً غصه نخور هميشه يه راه حلي وجود داره وطمئناً اون راه حل طلاق و جدايي نيست اين و گفتم كه اصلاً به جدايي فكر نكني...
اگه واقعاً زندگي و شوهرت واست مهمه شركتت و منحل كن يا به قول دوستان با مشورت يه وكيل واگذارش كن اما همسرت نفهمه...ببين عزيزكم پول و شركت اين چيزا خيلي زود بر مي گرده شايد بهتر از قبل اما زندگي و لحظات در كنار همسرت بودن بر نميگرده اگه واقعاً شوهرت قصد طلاق داشت تا الان داده بود پس صبرش فقط واسه درست كردن يه زندگي قشنگ دوباره با توا...انقدر راحت نگو كه شوهرت با كسي ارتباط داره سعي كن هر جور كه شده جلوي اين واجعه رو بگيري...الان وقتشه كه به هر روشي شوهرت و زندگي به حالت خوب گذشته برگردوني به هر روشي حتي اگه شده تمام مال و اموال و شركت و سهام و خيلي چيزاي ديگه رو از دست بدي... وقتي كه شركت و واگذار كردي اگه ميشه با صحبت اگه نه با يه نامه با شوهرت خيلي آروم و ساده صحبت كن اينارو ميگم كه بعدها به خودت افتخار كني شايد الان پيش خودت بگي خودم و كوچيك كنم واسه كي؟واسه چي؟اما وقتي همه چيز آروم بشه و اين آتيش خاموش به خودت ميگي من همه ي تلاشم و كردم و تونستم زندگي و كه همه حتي خودم ازش نااميد بودم درست كنم...واسه شوهرت بنويس كه چقدر دوستش داري...بنويس كه چقدر دلت واسه لحظه هاي خوبتون تنگ شده...ازش بخواه يه فرصت دوباره به هر جفتتون بده ميدونم كه موفق ميشي فقط از ته دل و صادقانه باهاش حرف بزن همه چيز درست ميشه خيالت راحت اين ميگم چون من اين روزارو شايد يكم با سختيه كمتر تجربه كردم ...همسر منم من و يه مدت نميخواست حرف از طلاق ميزد اما من با حرف همه چيز تونستم آروم كنم...بخدا همه چيز درست ميشه غصه نخور...ما بچه هاي همدردي واست دعا ميكنيم و كنارتيم...از همين الان واسه بازسازي زندگي تلاش كن اما به يه روش ديگه نه اون روشي كه تا تالان استفاده ميكردي...








علاقه مندی ها (Bookmarks)