سمیرا جان ناراحتیت قابل درکه..شوهرت رو همونطور که هست بپذیر.اگر میخای قدر شوهرتو بدونی ی نگاه ب تایپیکای خانمهای تالار بنداز ن وقت کل ناناراحتیت برطرف میشه.مردی ک بتونه احساس یک خانم ودرک کنه قدرشناس باشه قابل ستایشه و البته انگشت شمار!این موضوعی نیس ک بخای همیشه براش غصه بخوری چون تو وجود همسرت این رفتار نیست خیلی از آقایون فنی هستن خیلیها هم خیر.فقط میتونی همسرت تشویق کنی وقتی برای کارای خونه وقت میذاره بلکه از این طریق حس مردونگیش تحریک بشه و خودش دوس داشته باشه مهارت و.حوصله بیشتری به خرج بده.نگو نمیتونم بهش تکیه کنم ک وقتی ی مرد احساس خانمشو درک کنه خیلی راحت تر میشه حرف و زد مشکلاتو حل کرد.همسرت فقط ی کم تو کارای فنی تنبل و سر به هواس همین..موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)