دوست من شما خودت به نوعی داری همسرتو به.سمت.بی مسولیتی سوق میدی وقتی میگه بهت پول میدم با احساسات زنانه و زیرکی.بهش یادآوری کن ازش درخاست پول کن مرد باید نقش تامین کنندگی داشته باشه روزانه مبلغی ازش به بهانه های مختلف بگیر احساس مسولیت شما درش بوجود بیار.نظر شخصی من اینه ی مدت مرخصی بگیر وبه شوهرت بگو امضاع اقتصادی خرابه شاید اخراج شم حقوقت رو کمی.پس انداز کن اگرم.میخای خرج کنی همش نه تا شوهرت طعم سختی و خرج و.مخارج زندگی بچشه.محکم باش چون تو رفاه بودی اولش سخته کم کم شوهرت متوجه.میشه وگرنه تا آخر زندگی باید خودخوری کنی.ما زنیم و.باید زن بمونیم احساس.وعواطف و لطافت زنانه....ی مدت مرخصی بگیر شاید همسرت ی تکونی به خودش بده این راهم امتحان کن.به امید موفقیت. شما عزیزم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)