سلام
پروسه ازدواج از همون شروع یه پروسه زمان بر هست و مهمترین مرحله همون مرحله شناخت هست.شما موقعیت خوبی دارید.اینکه میگین آدم اجتماعیی هستین هم
خیلی خوبه.
بینین خیلی چیزها دست ما نیستن.دلیل اینکه شما جواب رد شنیدین ممکنه خیلی مسایل باشه که درصد بالاییش هم ممکنه اصلا ربطی به شما نداشته باشه.
بعضی دخترها هنوز به آمادگی ازدواج نرسیدن و ممکنه به اصرار خانواده اجازه اومدن به خواستگار بدن.البته این فقط یه مثال بود.
شما به جای اینهمه احساس غم و سرخوردگی بشینین منطقی فکر کنین،دلایلی که منجر به جواب رد شنیدن شده و مربوط به شما بوده و شما میتونین رفعش کنین
چه چیزهایی هستن.
مثلا شما ممکنه در مراسم خواستگاری هول بشین و نتونین خود واقعیتون رو نشون بدین.در این جور مواقع تمرینات ریلکسیشن قبل از دیدار و نهایتا خوردن داروهای
ضداضطراب قبل از خواستگاری البته با مشورت پزشک میتونه موثر باشه.حداقل تو اون لحظه آرومتون میکنه.
اصلا نگران و ناامید نباشین.خود من تازه 30 سالگی جدی به ازدواج فکر کردم و فکر میکردم زمان زیادی از تصمیمم نگذره که بتونم ازدواج کنم.موردهای زیادی هم معرفی
شد.بعضی هاشون رو من نمیپسندیدم.بعضی ها هم اونا منو نمیپسندیدن.به همین راحتی زمان زیادی گذشت.
خواستگار الانمم که با هم به توافق رسیدیم قبل از من خیلی جاها رفته خواستگاری.خیلی بیشتر از شما.
آخرشم با دختر گلی مثل من به نتیجه رسید
هیچ وقت هیچ وقت ناامید نشین.و برای خوشحال و خوشبخت زندگی کردن منتظر اتفاق خاصی نباشین.از همین لحظه خوب زندگی کنید.اتفاقات خوب هم
ان شا اله براتون پیش میاد.










علاقه مندی ها (Bookmarks)