سلام
بدون تعارف به نظرم چیز خاصی در رفتار، گفتار، شخصیت یا ظاهر یا.... شما به صورت ناخوداگاه وجود داره که باعث جواب منفی شنیدن زیاد شده. ما که شما رو نمیشناسیم پس شما خودت بهترین قاضی خودت باش و ببین که کجای این مسیر رو اشتباه میری؟ تک تک رفتارهای خودت رو زیر ذره بین ببر و راجع بهشون فکر کن، مطالعه کن و اگه نیازی به اصلاح داره اصلاحش کن. اگه فکر میکنی نمیتونی شخصیت خودت رو در همون بار اول نشون بدی، سعی کن جلسه ی اول رو خیلی کوتاه کنی ولی اونقدر تاثیر گذار باشی که حداقل به جلسه های بعد کشیده بشه. اگه از فاز احساسات منفی بیرون اومدی شاید بهتر باشه یه تاپیک دیگه ای در این مورد داشته باشی تا رفتارتو تجزیه تحلیل کنی و نظر دیگران رو نسبت به بعضی از رفتارات که ممکنه تاثیر منفی روی جنس مخالفت داشته باشه بدونی. به نظرم تا علت رو پیدا نکردی و یا در خودت تغییری نسبت به سابق حس نکردی روند خواستگاری رفتنت رو متوقف کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)