به نظر من اینکارو نکنید چون ممکنه بدتر فکر کنند که پس اگه حتی اقدام هم میکردند برای خواستگاری شما حتما جواب منفی میدادید و به ایشون فکر نمیکنید.(البته ممکنه، اگه ایشون تا حالا شمارو زیر نظر میداشتند و جرات خواستگاری کردن نداشته باشند ممکنه اینگونه فکر کنند.و کلا دیگه اگه داشتن آمادگیشو کسب میکردند که از شما خواستگاری کنند دیگه اینکار هم نکنند)
بنظر من بهتره شما ارتباط غیر ضروریتون با ایشون قطع کنید ، و بهشون زیاد فکر نکنید چون ممکنه ایشون اصلا قصد ازدواج با شما و نداشته باشند. اینطوری کمتر اذیت خواهید شد.
ارتباط پیامکیتون و اگه ضروری نیست دیگه ادامه ندید! لزومی نداره نشون بدید که خواستگار دارید چون اصلا بنظرم درست نیست یک دانشجو به استادش بگه خواستگار دارم! حالا به هرصورتی که گفته بشه!
به استاد اصلا زندگی شخصی شما مربوط نیست، بدتر با این حرف و حرکات شما ممکنه اگه زیر نظرتون داشته باشند هم فکر کنند دختر سبکی هستید و برداشت اشتباهی داشته باشند .
ایشون شما رو میشناسند ، اگه قصد جدی ای داشته باشند اقدام خواهند کرد.لازم نیست شما کاری انجام بدید. در حد همون استاد و شاگرد باشید کافیست. فقط سعی نکنید تا زمانی که ازتون خواستگاری رسمی نکردند در مورد ریز کارها و رفتارهاشون فکر کنید و برای خودتون تجزیه و تحلیلش کنید. چون اگه ایشون در آینده ازتون خواستگاری نکنند یا شما متوجه ازدواج ایشون بشید از نظر روحی ضربه سختی بخورید.
پس بهشون فکر نکنید. صبر کنید تا ایشون ازتون خواستگاری رسمی کنند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)