به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 شهریور 94 [ 18:35]
    تاریخ عضویت
    1393-11-25
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    779
    سطح
    14
    Points: 779, Level: 14
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 67 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nolife نمایش پست ها
    ممنون از اینک وقت گذاشتید . هر چند که دیگه انگیزه ای نمونده اما چون پرسیدید ادب می کنم و جواب می دم .

    من معیارام برای ازدواج
    ایمان و اعتقاد
    تناسب اقتصادی اجتماعی سیاسی مذهبی و ...
    خانواده خوب
    علاقه های مشترک
    استقلال فکری
    انعطاف پذیری
    درک و منطق
    اخلاق خوب
    چند سال کوچکتر از خودم باشه
    قدرت سازگاری
    ظاهر هم به دلم بنشینه کافیه

    البته می دونم صد نداریم چون خودم صد نیستم. ولی خوب از ملاکای بالا در مجموع راضی کننده باشه کافیه.

    در زمینه ازدواج و ... هم زیاد مطالعه دارم... اما چه فایده . دیگه برام اهمیتی نداره. وقتی یه کاری قرار نیست بشه حالا بیا یک انبار کتاب بخون و ... . نمیشه که نمیشه . من خودم الگوی امید بودم توی دوستام ، ببینید چه بر سرم اومده که اینجوری شدم.
    داداش یعنی چی نمیشه! باور کن خیلی سخت میگیری! کاش همه مشکل آدم پیدا کردن همسر مناسب باشه! خوشبختانه تا اونجایی که متوجه شدم شرایطت برای ازدواج مهیاست و میتونی یه زندگی رو اداره کنی! یکم به جنبه های مثبت خودت فکر کن۰ باور کن انقدر جوونها هستن که حتی یه کار ندارن که درآمدی داشته باشن و به فکر ازدواج بیفتن ولی شما شرایطت خیلی بهتره۰ حالا یه چیزی مینویسم ممکنه یکم عامیانه بنظر بیاد ولی حتما خودت هم شنیدی که میگن چیزی که زیاده زن زندگیه! شما چنان موضوع رو واس خودت تموم شده فرض کردی مثل اینکه دور از جونت بیماری لاعلاج داری یا اینکه کارتن خوابی و بدبخت! در کل یکم توقعاتتو پایینتر بیار و اون شرایطی رو که بیشتر برات مهمه رو معیار انتخاب قرار بده۰ ببین الان کار نسنجیده ای که کردی اینه که خیلی زیاد خاستگاری رفتی۰خب خیلی از خانمها رو این مساعل حساسند و میگن طرف فقط دنبال یه زن میگرده و واسش فرقی نداره طرفش کی باشه! یا اینکه پیش خودشون فکر میکنن لابد آقا مشکلی داره که خیلی خاستگاری رفته و بهش دختر ندادن!

    و اما توصیه آخر من که فکر میکنم اگه انجامش بدی بیشتر از این بهت آسیب روحی وارد نمیشه: کلا عجله نکن یکم به خودت فرصت بده و بعدش اگه از کسی خوشت اومد اول با خودش تنهایی صحبت کن۰ کاملا که باهاش به توافق رسیدی و مطمعن شدی که جواب خودش مثبته و پیشنهاد ازدواجتو قبول کرد بعد کار رو به خواستگاری و آشنایی خانواده ها بکشون۰ بیخودی از همون اول بسم الله. با دختره یه کلام صحبت نکرده برای خودت و خانوادت برنامه درست نکن که بعدش اگه خدایی نکرده جواب منفی شنیدی سرافکنده بشید۰
    کاش مشکل همه مردای جوان مشکل پیدا کردن همسر خوب باشه۰۰۰ باور کن

  2. 3 کاربر از پست مفید Tombstone! تشکرکرده اند .

    nolife (شنبه 02 اسفند 93), sahar67 (شنبه 02 اسفند 93), بارن (شنبه 02 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.