داداش یعنی چی نمیشه! باور کن خیلی سخت میگیری! کاش همه مشکل آدم پیدا کردن همسر مناسب باشه! خوشبختانه تا اونجایی که متوجه شدم شرایطت برای ازدواج مهیاست و میتونی یه زندگی رو اداره کنی! یکم به جنبه های مثبت خودت فکر کن۰ باور کن انقدر جوونها هستن که حتی یه کار ندارن که درآمدی داشته باشن و به فکر ازدواج بیفتن ولی شما شرایطت خیلی بهتره۰ حالا یه چیزی مینویسم ممکنه یکم عامیانه بنظر بیاد ولی حتما خودت هم شنیدی که میگن چیزی که زیاده زن زندگیه! شما چنان موضوع رو واس خودت تموم شده فرض کردی مثل اینکه دور از جونت بیماری لاعلاج داری یا اینکه کارتن خوابی و بدبخت! در کل یکم توقعاتتو پایینتر بیار و اون شرایطی رو که بیشتر برات مهمه رو معیار انتخاب قرار بده۰ ببین الان کار نسنجیده ای که کردی اینه که خیلی زیاد خاستگاری رفتی۰خب خیلی از خانمها رو این مساعل حساسند و میگن طرف فقط دنبال یه زن میگرده و واسش فرقی نداره طرفش کی باشه! یا اینکه پیش خودشون فکر میکنن لابد آقا مشکلی داره که خیلی خاستگاری رفته و بهش دختر ندادن!
و اما توصیه آخر من که فکر میکنم اگه انجامش بدی بیشتر از این بهت آسیب روحی وارد نمیشه: کلا عجله نکن یکم به خودت فرصت بده و بعدش اگه از کسی خوشت اومد اول با خودش تنهایی صحبت کن۰ کاملا که باهاش به توافق رسیدی و مطمعن شدی که جواب خودش مثبته و پیشنهاد ازدواجتو قبول کرد بعد کار رو به خواستگاری و آشنایی خانواده ها بکشون۰ بیخودی از همون اول بسم الله. با دختره یه کلام صحبت نکرده برای خودت و خانوادت برنامه درست نکن که بعدش اگه خدایی نکرده جواب منفی شنیدی سرافکنده بشید۰
کاش مشکل همه مردای جوان مشکل پیدا کردن همسر خوب باشه۰۰۰ باور کن![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)