سلام لاله جان، بذار بهت یک حقیقتی را بگم، تقریبا" 98% مردها اینجوریند!!!مخصوصا" بعد از ازدواج این حس در اونها بیشتر میشه؛ تنها و تنهها راه چاره ات خونسرد بودن است ، به این ترتیب ایشون دیگه نقطه ضعفی از تو نمیتوتنه داشته باشه ، در ضمن چرا موقع تقسیم بندی اجناس !!!! تو چیزی برای خونواده ات بر نمیداری ، قبل ازاینکه ایشون بگن مثلا" این برای فلان فامیل ، تو بگو من این را برای مادرم یا خواهرم ....برمیدارم و واقعا" هم بهشون بده.در ضمن برای هر مشکلی مطمئنا" راه حل بهتری بجز طلاق هست.موفق باشی