مترسک جان به نظر من شما اول باید سربازی برید کار پیدا کنید و بعد به فکر ازدواج باشید، چون الان شرایطش رو ندارید آدم خوبه زود و تو این سن ازدواج کنه ولی به شرطی که شرایط براش فراهم باشه.
تشکرشده 141 در 56 پست
مترسک جان به نظر من شما اول باید سربازی برید کار پیدا کنید و بعد به فکر ازدواج باشید، چون الان شرایطش رو ندارید آدم خوبه زود و تو این سن ازدواج کنه ولی به شرطی که شرایط براش فراهم باشه.
Matarsak (پنجشنبه 30 بهمن 93), بانوی آفتاب (یکشنبه 03 اسفند 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)