برادر عزیز سلام
اووووووو در خودت چه آشوبی بپا کردی . فکر کنم پست منو با لحن تندی خوندی یه بار دیگه با آرامش بخون.
گفتم بهت خنده های من از تلخی نه از خوشی . اگه این نمیگفتم حق داشتی . خواستم کمی حال هوات عوض بشه . بگذریم .
نکته اول
دوست خوبم . من و دیگر دوستان فقط فقط به اندازه پست شما اطلاعات داریم و نه بیشتر و در همون حد میتونیم بهت مشاوره بدیم ..
نکته دوم
کسی تو این تالار در بدترین شرایط هم شما رو به طلاق راهنمایی نمیکنهملاک تالار سازشه حتی در شرایط سخت و ترمیم عیبها و تحمل ناخوشیها و ناکامیها و...........
نکته سوم
عنوان تاپیک شما گویای مشکل شما نیست .
نکته چهارم
به سولاتت که در پست اول پرسیدی دقت کردی ؟؟؟؟ بیشتر جنبه حقوقی داره . گویای اینکه شما به ته خط رسیدی .
سوال از شما : چرا گفتی خانمم " درخواست طلاق بدهد و طلاق بگیرد "؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا نگفتی در خواست طلاق بدهم و طلاق بگیرم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این سوال از دید یه وکیل این رو میرسونه که شما هم خواهان زندگی نیستی ولی حاضر به پرداخت مهریه هم نیستی . نشون میده شما از قانون خبر داری . و میدونی اگه خانمی در خواست طلاق بده باید از مهرشم بگذره ..........
نکته پنجم
تعارض = یعنی گیر افتادن بر سر دوراهی و ناتوانی در تصمیم گیری یعنی همون عنوان تاپیک شما . "راه درست چیست ؟ "
تعارض یعنی طلاق نمیدهییییییی و زندگی هم نمیکنیییییییی. دو راه در جهت عکس هم
ببین دوست من لازم باشه همه حرفاتو تک تک گوش میدم تا مشکلت و راه درست پیدا کنیم با هم و به هدفت برسی .
ولی بهتر بجای جبهه گیری و تند خویی مسایل باز کنی برامون . مشکلات بیان کنی چند راهی که خودت در نظر داری بگی تا من و دوستان دیگر بتونیم بهتر کمک کنیم
من تو پست قبلی گفتم شما سنگ تموم گذشتی . ولی اینجا باید از اول تلاش کنی . هدف اول من و ما اینکه کمکت کنیم زندگیتو ترمیم کنی .
چون از نظر ما در یه شکست و یا ناراحتی هر دو مقصرا و هردو در نابودی زندگیشون نقش دارند حالا هرکس به سهم خودش .
شما که دوست نداری خدایی نکرده خودتو توجیه کنی و یا به خودت دروغ بگی .
خب اول ازت عذر خواهی میکنم کدورت بریز دور . حق با شماست . ولی حالا ازت میخوام موضع خودتو در قبال همسرت و ما مشخص کنی . میخوای به عهدی که با همسرت بستی پایبند باشی یا خیر . به آخر رسیدی و یا هدف دیگه ای داری .
همسرت چطور ؟؟؟ موضع همسرشما چیست ؟؟؟؟ انشالله امیدی هست کمک کنیم برگردی به زندگی . چه شما چه همسرتون
چرا همسرت قرص خورده ؟؟؟؟؟؟ منظورت از تعریف این موضوع چی بود ؟؟؟؟؟ چرا خانمت گفته دیگه رو من حساب نکنید ؟؟؟؟
اجبار از اینجا میاد .
شما از ما راه درست میخوایی در انجمن متارکه و طلاق . من میگم راه درست حفظ زندگی و نه متارکه و طلاق
جبهه گیری نکن . مشکلتو ادامه بده . جدال با من فایده نداره . چون شما مهمانی و من میزبان . و در هر شرایط من حق به مهمان خودم میدم .
حرف آخر . تو پست اولت گفتی خیلی خیلی بهم سخت گذشته و روز شب نداشتم . تو پست قبلت گفتی فوق العاده بده و سخته .
سوال چی سخته ؟؟؟؟؟؟؟ عشقی که به همسرت داری سخته ؟ اینکه تو دوسش داری براش سنگ تموم گذاشتی و اون دوستت نداره سخته ؟ یا خدشه دار شدن آبروت ؟ کدومش عزیزم
خدا مشکل همه رو حل کنه به حق قران .
نصف بیشتر بچه هایی که تو این تالارن به نحوی با زندگیشون درگیرن و مشکل دارن . من درکت میکنم . من در بدترین شرایط بودم . و تازه از شک در اومدم . و سعی دارم کمکت کنم .پس منتظر پست هدفمندت هستم .
از دیگر دوستانم ممنون
- -







ملاک تالار سازشه حتی در شرایط سخت و ترمیم عیبها و تحمل ناخوشیها و ناکامیها و...........


علاقه مندی ها (Bookmarks)