به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    برادر عزیز سلام

    اووووووو در خودت چه آشوبی بپا کردی . فکر کنم پست منو با لحن تندی خوندی یه بار دیگه با آرامش بخون.

    گفتم بهت خنده های من از تلخی نه از خوشی . اگه این نمیگفتم حق داشتی . خواستم کمی حال هوات عوض بشه . بگذریم .
    نکته اول
    دوست خوبم . من و دیگر دوستان فقط فقط به اندازه پست شما اطلاعات داریم و نه بیشتر و در همون حد میتونیم بهت مشاوره بدیم ..
    نکته دوم
    کسی تو این تالار در بدترین شرایط هم شما رو به طلاق راهنمایی نمیکنه ملاک تالار سازشه حتی در شرایط سخت و ترمیم عیبها و تحمل ناخوشیها و ناکامیها و...........

    نکته سوم
    عنوان تاپیک شما گویای مشکل شما نیست .

    نکته چهارم

    به سولاتت که در پست اول پرسیدی دقت کردی ؟؟؟؟ بیشتر جنبه حقوقی داره . گویای اینکه شما به ته خط رسیدی .

    سوال از شما : چرا گفتی خانمم " درخواست طلاق بدهد و طلاق بگیرد "؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا نگفتی در خواست طلاق بدهم و طلاق بگیرم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    این سوال از دید یه وکیل این رو میرسونه که شما هم خواهان زندگی نیستی ولی حاضر به پرداخت مهریه هم نیستی . نشون میده شما از قانون خبر داری . و میدونی اگه خانمی در خواست طلاق بده باید از مهرشم بگذره ..........

    نکته پنجم

    تعارض = یعنی گیر افتادن بر سر دوراهی و ناتوانی در تصمیم گیری یعنی همون عنوان تاپیک شما . "راه درست چیست ؟ "
    تعارض یعنی طلاق نمیدهییییییی و زندگی هم نمیکنیییییییی. دو راه در جهت عکس هم

    ببین دوست من لازم باشه همه حرفاتو تک تک گوش میدم تا مشکلت و راه درست پیدا کنیم با هم و به هدفت برسی .

    ولی بهتر بجای جبهه گیری و تند خویی مسایل باز کنی برامون . مشکلات بیان کنی چند راهی که خودت در نظر داری بگی تا من و دوستان دیگر بتونیم بهتر کمک کنیم

    من تو پست قبلی گفتم شما سنگ تموم گذشتی . ولی اینجا باید از اول تلاش کنی . هدف اول من و ما اینکه کمکت کنیم زندگیتو ترمیم کنی .
    چون از نظر ما در یه شکست و یا ناراحتی هر دو مقصرا و هردو در نابودی زندگیشون نقش دارند حالا هرکس به سهم خودش .

    شما که دوست نداری خدایی نکرده خودتو توجیه کنی و یا به خودت دروغ بگی .

    خب اول ازت عذر خواهی میکنم کدورت بریز دور . حق با شماست . ولی حالا ازت میخوام موضع خودتو در قبال همسرت و ما مشخص کنی . میخوای به عهدی که با همسرت بستی پایبند باشی یا خیر . به آخر رسیدی و یا هدف دیگه ای داری .

    همسرت چطور ؟؟؟ موضع همسرشما چیست ؟؟؟؟ انشالله امیدی هست کمک کنیم برگردی به زندگی . چه شما چه همسرتون

    چرا همسرت قرص خورده ؟؟؟؟؟؟ منظورت از تعریف این موضوع چی بود ؟؟؟؟؟ چرا خانمت گفته دیگه رو من حساب نکنید ؟؟؟؟
    اجبار از اینجا میاد .

    شما از ما راه درست میخوایی در انجمن متارکه و طلاق . من میگم راه درست حفظ زندگی و نه متارکه و طلاق

    جبهه گیری نکن . مشکلتو ادامه بده . جدال با من فایده نداره . چون شما مهمانی و من میزبان . و در هر شرایط من حق به مهمان خودم میدم .

    حرف آخر . تو پست اولت گفتی خیلی خیلی بهم سخت گذشته و روز شب نداشتم . تو پست قبلت گفتی فوق العاده بده و سخته .

    سوال چی سخته ؟؟؟؟؟؟؟ عشقی که به همسرت داری سخته ؟ اینکه تو دوسش داری براش سنگ تموم گذاشتی و اون دوستت نداره سخته ؟ یا خدشه دار شدن آبروت ؟ کدومش عزیزم

    خدا مشکل همه رو حل کنه به حق قران .

    نصف بیشتر بچه هایی که تو این تالارن به نحوی با زندگیشون درگیرن و مشکل دارن . من درکت میکنم . من در بدترین شرایط بودم . و تازه از شک در اومدم . و سعی دارم کمکت کنم .پس منتظر پست هدفمندت هستم .

    از دیگر دوستانم ممنون

    - -
    ویرایش توسط parsa1400 : دوشنبه 27 بهمن 93 در ساعت 21:22

  2. 4 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    hidden_shadow (دوشنبه 27 بهمن 93), محیا ناز (سه شنبه 28 بهمن 93), بارن (سه شنبه 28 بهمن 93), سوده 82 (سه شنبه 28 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس از شکست چیست؟
    توسط salehe92 در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 08 فروردین 94, 21:41
  2. رفتار جرات مندانه در مقابل درخواست ناصحیح مادر شوهر چیست؟ (برداشتن حجاب)
    توسط deljoo_deltang در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 مهر 90, 19:32
  3. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.