سلام دوست عزیز واقعا ناراحت شدم وقتی که پستتو خوندم ، به نظر من شما اشتباه کردید که با یک دختر 14 ساله ازدواج کردید چون اون هنوز بچست و آمادگی ازدواجو نداره و قدرت تصمیم گیری نداره و تا بزرگ بشه 10 بار پوست عوض میکنه ، اگه نمی خوای باهاش زندگی کنی به نظر من اگه طلاقش بدی بهتره و خودتو زیاد درگیر این شخص نکن و عمر و زندگیتو تباه نکن .








علاقه مندی ها (Bookmarks)