من 24 سالمه و سال نود ویک سربازیم تموم شد الان هم فوق دیپلم دارم و می خوام برای لیسانس بخونم و جایی هم مشغول به کار هستم، به نظر من اول سربازی برو بعد با خیال راحت میتونی هم درس بخونی و هم کار کنی.
تشکرشده 141 در 56 پست
من 24 سالمه و سال نود ویک سربازیم تموم شد الان هم فوق دیپلم دارم و می خوام برای لیسانس بخونم و جایی هم مشغول به کار هستم، به نظر من اول سربازی برو بعد با خیال راحت میتونی هم درس بخونی و هم کار کنی.
Matarsak (جمعه 24 بهمن 93), فرهنگ 27 (جمعه 24 بهمن 93), اقای نجار (سه شنبه 28 بهمن 93), بانوی آفتاب (یکشنبه 03 اسفند 93), شیدا. (یکشنبه 26 بهمن 93)
تشکرشده 21 در 12 پست
ممنون از راهنماییتون ، راجع به شرایط سربازی و کم شدن درجه های لیسانس که میدونم ولی خب کاریش نمیشه کرد ، شرایط یه جوری بود که باید میرفتم دیگه !!، راجع به ازدواج چه نظری دارید؟؟؟؟ میشه کسی تو این سن بعد سربازیش ازدواج کنه و درسم ادامه بده؟؟؟ کسی رو سراغ دارید که تونسته باشه هم زندگیشو اداره کنه و هم به درسش برسه؟؟؟ مدیریت این دوتا باید چجوری باشه؟؟؟؟
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
بستگی به نگاه و نظر شما به ازدواج داره.
اگر نظرتون اینه که اول درس و سربازی، بعد کار و بعد خرید خانه و ماشین و بعد پس انداز و بعد هم (تهیه) یک عدد همسر ... این همسر که می فرمایید در ردیف همون خونه و ماشین و ... قرار می گیره.
اما اگر همسرتون قرار هست همفکر و همراه شما در مسیر زندگی باشه، و اگر بتونید فرد مناسب خودتون را پیدا کنید،
می شه قبل از خرید خونه و تمام کردن پست داک و ... هم ازدواج کرد و با هم این مسیر را طی کرد.
از تهران می خوای به قصد تفریح بری شمال. می تونی تنهایی بشینی تو ماشین، گازش را بگیری و سه چهار ساعته برسی به مقصد.
می تونی با یک دوست برید. گاهی توی مسیر استراحتی بکنید. وقتی خسته شدی اون رانندگی کنه.
با هم حرف بزنید. بین راه غذایی بخورید. منظره زیبایی دیدید توقف کنید و لذت ببرید. شش هفت ساعت بعد هم به مقصد برسید.
هر دوش شدنی هست.
بستگی به سلیقه و شخصیت شما داره.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
aloneman (یکشنبه 26 بهمن 93), Matarsak (سه شنبه 28 بهمن 93), بانوی آفتاب (یکشنبه 03 اسفند 93)
تشکرشده 21 در 12 پست
شیدا خانوم موافقم باهاتون که اگه همسفر خوبی داشته باشی میشه این مسیرو با اون بری و تازه کلی هم از زندگی لذت ببری !!!! ولی کو همچین همسفری؟؟؟؟ حرفهاش شما و بقیه دوستانی که همچین تفکری دارن بیشتر شعار گونست ، و گرنه الان دختری پیدا نمیشه که حاضر باشه سختی بکشه ، دخترا اکثرا دوست دارن همه چی براشون آماده باشه و اونا خیلی راحت و شیک زندگی بکنن ، والا من اطلافم همچین دختری ندیدم !!! اگه خود دختره هم بخواد این کارو بکنه خانوادش مانع میشن ، به نظرم بهتره بر اساس حقایق حال جامعه فکر کنیم ، و گرنه حرف قشنگ زدم خیلی راحته . الان هر کی تو فامیل ما ازدواج میکنه اول زندگیش باید همه چیش فراهم باشه ، تو ازدواج هایی که بیرون فامیلم دیدم همین بوده ، هیچ وقت ندیدم بگن خانواده عروس چون آقا داماد تازه شاغل شده و حقوق بالایی نداره یا پس انداز زیادی نداره مثلا از خیر سرویس چوب چند میلیونی گذشتن یا راضی شدن یکم مناسب ترشو بخرن !!!
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
تاپیکتون را به سمت بحث در مورد شرایط جامعه و ... منحرف نکنید، در اینصورت قفل می شه.
قرار نیست کسی که کنار شما و همسفر شما می شه برای شمال رفتن، خودش را بسپره دست یک راننده ناشی و با سابقه تصادفهای وحشتناک و مشکوک به مصرف الکل و ... هیچ کس همچین ریسکی نمی کنه با این راننده بره سفر.
همسفر شما اگر بدونه شما تا به حال مسیر زندگیت را درست آمدی،
آموزش درست دیدی (خانواده سالم)
سابقه ات نشان بده مشکلی نداشتی (سالهای بیکاری، خوشگذرونی و بی مسئولیتی، افسردگی حاد و بی انگیزگی ...)
و ...
می تونه با این سابقه به شما اعتماد کنه و همسفرتون بشه.
اما اگر نواقصی در سابقه شما باشه، نمی تونه ریسک کنه و بسته به این نقص مجبور هست تضمین هایی و گارانتی هایی داشته باشه.
این را هم در نظر بگیر که شما همسفر می خوای ببری یا مسافر؟
شما اگر می ری دنبال دختر پروتزی و رنگ و روغنی و ... باید بدونی داری با چه تفکری ازدواج می کنی.
ایشون مسافر شماست، نه همسفرت. هر جا هم احساس ناراحتی و مشکل کنه، با جیغ و داد پیاده می شه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
Matarsak (سه شنبه 28 بهمن 93), آویژه (سه شنبه 28 بهمن 93), بی نهایت (چهارشنبه 29 بهمن 93), بانوی آفتاب (یکشنبه 03 اسفند 93), صبا_2009 (سه شنبه 28 بهمن 93)
تشکرشده 21 در 12 پست
جالبه چرا تهدید به بستن تاپیک میکنید؟؟؟؟؟ تاپیکی که توش نتونی حرفتو بزنی همون بسته بشه بهتره !!! شما داری یه سری حرفای فانتزی میزنی !!! تصمیم شما تابع شرایط جامعه ای هست که توش زندگی میکنی !!! نمیتونی جامعه رو از تصمیماتت یا صحبتات حذف کنی !!! یعنی چی بحثو به سمت جامعه منحرف نکنی؟؟؟؟؟؟
با نادیده گرفتن حقایق جامعه امروز ایرانی وضعمون شده این که تمام کشورای اسلامی بیشترین درصد طلاق رو داریم !!!! خسته نباشید !! من جوابمو گرفتم !!!
اگه بی احترامی به کسی شده من عذر میخوام !
برسرک (پنجشنبه 30 بهمن 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)