با سلام در ابتدا برای اتفاقات پیش آمده بین شما و همسرتون متاسفم
بنظر من تا شما انگشت اشاره خودتون رو به طرف همه آدمهای اطرافتون گرفتید و به همه شلیک میکنین(دیدم که در گوشه ای مادر خودتون هم مقصر دونستید) به راه کاری نمی رسید و اوضاع بهتر نمیشه. بنظر من اونقدر با شوهرتون لجبازی کردین که از زندگی سیر شده همونطور که ایشون اونقدر بی توجهی کرده که شما از زندگی سیر شدین. باید بگم که جالبه که ایندو یعنی لجبازی شما و عدم توجه ایشون دو عامل لازم و ملزوم جهت تشکیل یک دور باطل بدون راه خروجه که متاسفانه شما هر دو با سرعت بالایی دارید این لووپ رو تکرار میکنید. میدونید الان شوهر شما چه فکری داره میکنه؟ داره فکر میکنه اگه به سمت شما بیاد لجبازی رو کار درستی میدونید و ادامه میدید(همسر بنده جز لجباز ترین ادمهایی هست که میشناسم و من بعد از 6 سال ازدواج هنوز دارم روش کار میکنم که بهبودش ببخشم) . تنها راه حل موجود اینه که هر کس ابتدا از خودش شروع کنه البته ایشون هم خصوصیات منفی دارند ولی بنظر من شما فرصتی جهت درست کردن خودش بهش ندادید. شما تا تونستید لجبازی کردید و هرچی گفته مستقیما پاسخ رد دادید. اون یک مرده و غرور یک مرد همه چیزش هست و شما مستقیما رو غرورش دست گذاشتید. اشتباه شما اینجاست که بجای غرورش باید با احساسش طرف میشدید. اگه با احساسش طرف میشدید میدید که غرورش رو بخاطر عشق و علاقش به شما زیر پا میذاشت. اگه مادرش اشتباهی کرد لازم نبود بگی مادرت چرا خواهرت چرا اونطور کرد؟ لازم نیست واقعا بگی لازمه احساسی که با اون رفتار خواهر و مادرش به تو القا شده بهش منتقل کنی نگی مادرت اونطور کرد با زبان بدنت بگی نارک ارای تن ساق گلم با این حرفها کمی پژمرده شده مطمین باش اگه مستقیم با خانوادش شاخ به شاخ نمیشدی و با احساسات شوهرت راه میومدی کار به اینجا نمی کشید. از جدال و قیافه گرفتن برای خانوادش جدا دوری کن و تو روشون بخند و یک گوش رو در کن گوش دیگه دروازه و بعدا تو خلوت با همسرت صحبت کن و بگو که همه امیدت تو زندگی اونه و از ارزوهات بگو باهاش و بگو که تو ازش انتظار داری که به ارزوهات برسونتت. در یک کلام بشین بفرما و بتم....رک همه یه معنا میدن با بهترینش باهاش حرف بزن. به همه خانمهای سایت میگم مردها رو با احساس مال خود کنید و بهشون بگید که تنها کسی هستند که تو زندگی روشون حساب میکنید و غر نزنید غرنزنید غر نزنید و بجاش از راه احساس وارد بشید تا بسیاری از مشکلات خودشون حل بشن








علاقه مندی ها (Bookmarks)