ببینید من اصلا اهل موعضه و نصیحت نیستم فقط نظرم اینه که برای شما که تو شهر کوچیک زندگیمیکنید این رابطه خیلی میتونه براتون بد بشه. موقعیت ازدواج بعدیتونم ممکنه بگیره (بلاخره نمیشه منکر جامعه سنتی و ظاهربینمون بشیم که!) شاید تو شهرای بزرگ این داستان خیلی جا افتاده و عادی باشه. در ثانی شما الان تو سنی قرار گرفتی که برای یک خانم اونم ت وشهر کوچیک ی مقدار بحرانیه (از نظر ازدواج عرض میکنم) و ممکنه در سن بالاتر دیگه موردی پیش نیاد (در حالی که الان تو تهران خیلیا از دخترا 32-35 تازه دارن ازدواج میکنن. آسیب های این رابطه برای خانومها دائمی، ماندگار،عمیق و تقریا جبران نشدنین. بعدشم اگه بخوام ی حرفی را رک بهتون بزنم اینه که بیاین با واژه ها خودمونو گول نزنیم. هیچ نیازی نیست بجز فشار میل جنسی و بس (حداقل الان در مورد شما به نظر من) و اونم نمیشه با دوست جنس مخالف براورده کرد بخصوص تو شهر کوچیک.
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
علاقه مندی ها (Bookmarks)