ممنونم نوش آفرین و نجمه عزیز
نمیدونم میترسم بمونم تو خونه یا برم بیرون باکسی نتونم خودمو کنترل کنم بعد اونا رو هم ناراحت کنم
آدم تو سختیاش دوستای واقعیشو میشناسه و من حالا میفهمم چه دوستای بی معرفتی تموم این سالها داشتم
بگذریم...
همیشه میخوام فراموش کنم اما نمیدونم چرا بااینکه الان سه ماه گذشته ولی هنوز یه چیزی یه ندایی تو قلبم میگه یه روز برمیگرده
نمیدونم همه این احساسو دارن یا فقط منم
همش فکر میکنم الان اوج بدبختی منه و اوج شادیه اون اما کم کم که بگذره همه چی عوض میشه و میفهمه چه انتخابی کرده و چون تمام این سالها واقعا همه چی خوب پیش میرفت یه روزی میفهمه چه چیزی داشتیم و اون نابودش کرده و از دستش دادیم و شاید اونروز سرش به سنگ بخوره
واقعا ازتون ممنونم که کمکم میکنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)