اغلب فکر می کنیم اینکه به یاد کسی هستیم، منتی است بر گردن آن شخص، غافل از اینکه اگر به یاد کسی هستیم این هنر اوست نه ما.
"به یاد ماندنی بودن"
بسیار مهمتر از به یاد بودن است...
- بهومیل هرابال / اندوه زیبا
تشکرشده 434 در 128 پست
اغلب فکر می کنیم اینکه به یاد کسی هستیم، منتی است بر گردن آن شخص، غافل از اینکه اگر به یاد کسی هستیم این هنر اوست نه ما.
"به یاد ماندنی بودن"
بسیار مهمتر از به یاد بودن است...
- بهومیل هرابال / اندوه زیبا
khaleghezey (شنبه 02 اسفند 93), SHahr-Zad (پنجشنبه 23 بهمن 93), میشل (چهارشنبه 15 آذر 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)