حالا چرا داری برای بنده خدا آرزوی مرگ میکنی؟ خوبه اون خاستگارای که ردشون کردی همچنین آرزوی برات بکنند؟ یه نکته دیگه دخترا جلوی هم از هم تعریف می کنند، مثلا میگن عزیزم وای چقدر چشات نازه و این چیزا اگه هم طرف مقابل خوشگل نباشه جلوش که نمیگند زشتی، خودت دیگه این چیزا رو بهتر میدونی، به نظر من دلیل عصبانیت شما اعتماد به سقفه که به خاطر همین تعریفات اطرافیانه و موقعیت شغلیتون و این اعتماد به سقف باعث شده فکر کنید که همه شما رو می خوان و آرزوشونه که زنی مثل شما داشته باشند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)