به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 15 از 44 نخستنخست ... 567891011121314151617181920212223242535 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 439
  1. #141
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    اخی بیچاره فرزندو رها میکنم همون اولش پس ببین چه عشقیه که بخاطرش اینارو رها میکنم...

    چه گنجی؟

  2. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 22 بهمن 93)

  3. #142
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    اتفاقن منم اولین حیوانی که رها کردم،میمون بود.آخه آدم اصن فکر نمی کنه

    حیوانات به اون چیزا ربط دارن،رو حساب کاربردشون انتخاب می کنه.

    همین که آزاد شدی.


  4. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 22 بهمن 93)

  5. #143
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    کیت کت آی کیتی کجایی؟ بیا کارت دارم .

    دکتر جان من قراره دندونمو پر کنم عصب کشی هم میخواد اصلا بهش نمیخورد خراب شده باشه

    حالا من به حرف دکترا اعتمادکامل (!) ندارم بگم با چه موادی پر کنه ؟ نقره خوبه؟ میشه در مورد انواع مواد و بهترین و بدترینش یه اطلاعاتی به من بدی ؟


    .........

    فرهنگ خودتم که گنج داری ! قانع باش .
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : چهارشنبه 22 بهمن 93 در ساعت 12:40

  6. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 22 بهمن 93), کیت کت (چهارشنبه 22 بهمن 93), سوده 82 (پنجشنبه 23 بهمن 93)

  7. #144
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام دوستم.
    اگه می تونی عکسش برام بفرست یا با یه دکتر دیگه مشورت کن.

    فرشته ببین دندان های اسیا در صورت عصب کشی حتما حتما باید روکش بشن حتی اگه نسج زیادی از تاج دندون از دست نرفته باشه.
    اگه مقدار زیادی از تاج به علت پوسیدگی از دست رفته باشه با امالگام (فکر کنم اون ماده ای که شما به اشتباه گفتی نقره) ترمیم میشه بعد تراش می خوره و یه روکش pfm شیک و زیبا روش قرار میگیره.اگرم تاج زیاد اسیب ندیده باشه یه کوچولو با امالگام ترمیم میشه و خود دندان تراش میخوره و روکش روش قرار میگیره.
    ممکنه شما امادگی هزینه روکش نداشته باشی در این صورت حتما باید روی دندونت که عصب کشی شده با ترمیم امالگام مهر و موم کنی که هم کانال دندونت دوباره الوده نشه و هم دیواره های دندونت نشکنه و بتونی از دندونت موقتا استفاده کنی تا بری روکش کنی.
    حتما روکش برای اسیاهای عصب کشی شده لازمه.
    و بالعکس تبلیغات من شخصا به استفاده از کامپوزیت و سایر مواد رنگ دندان در ترمیم دندان های خلفی اعتقاد ندارم چون استحکام امالگام ندارن.
    البته کامپوزیت و مواد رنگ دندان استفتدش به نفع خود دکتر.....چون گرونتره،بعد مدتی نیاز به تعویض داره(به علت طبیعت ماده) و دوباره یه پولی گیر دکتر میاد،کار باهاش اسونتره،تراشش تکنیک خاصی نمی خواد و مریض هم خوشحال تره!!!!
    اما هیچ ماده ای امالگام نمیشه حیف فقط زشته!

  8. 5 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 22 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 23 بهمن 93), سوده 82 (پنجشنبه 23 بهمن 93)

  9. #145
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    ممنون کیتی.امالگام منظورت همون مواد سیاه تیره رنگه؟ من یکیو پر کردم نقره ایه.
    تاج دندونمم سرجاشه .

    بعضیشون سفیدن بغضی سیاه بعضی هم نقره ای. اسم علمیشونو نمیدونم.دکترا معمولا میگن کیفیت سیاه رنگها بهتره چقدر صحت داره؟

  10. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 23 بهمن 93), سوده 82 (پنجشنبه 23 بهمن 93)

  11. #146
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اردیبهشت 95 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    محل سکونت
    آلمان
    نوشته ها
    247
    امتیاز
    11,685
    سطح
    71
    Points: 11,685, Level: 71
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 365
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    3,178

    تشکرشده 1,387 در 220 پست

    Rep Power
    76
    Array
    سلام فرشته جون،
    وسلام همکار گرامی خودم، توضیحات کیتی عزیز کاملا درسته ولی ما کلا تو آلمان از آمالگام فقط برای دسته ادمهای که وسعشون نمیرسه استفاده میکینم، بیشتر از. کمپوزیت. حتی برای دندونهای اسیا استفاده میشه، حالا چرا باید اونجا هی ترمیم بشه رو میزاریم رو حساب کیفیت موادی که اونجا استفاده میشه ولی اینجا اگه کار دکتر خوب باشه. اصلا نه ترمیم میخواد نه چیزی!
    فرشته جون بله آمالگام همون مواد نقرهی یا خاکستری که میشناسی ولی ایشالا دکترت کارش خوب باشه که اذیت نشی

    امروز هم بخیه هایه دخترم رو کشیدن و اگه خدا بخواد با یکی دوتا لیزر جای عمل هم از صورت خوشگلش مهو میکنند،خدا که همیشه هوامو داشته باز هم پیشمه و من و علی تمام توکلمون به خودشه
    آرزو دارم،
    فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
    تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
    و امضاء خداوند بزرگ پای
    تمام آرزوهایت
    ویرایش توسط سوده 82 : پنجشنبه 23 بهمن 93 در ساعت 02:56

  12. 4 کاربر از پست مفید سوده 82 تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 23 بهمن 93)

  13. #147
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام سوده عزیزم اینهمه دندون پزشک از دوستان ما و ما دندون خراب میگردیم!

    حالا دوتا دکتر با دوتا نظر متفاوت...باز که حل نشد کدوم ماندگارتره.


    دخترتو ببوس نازنین.

  14. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), m.reza91 (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 23 بهمن 93)

  15. #148
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اردیبهشت 95 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    محل سکونت
    آلمان
    نوشته ها
    247
    امتیاز
    11,685
    سطح
    71
    Points: 11,685, Level: 71
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 365
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    3,178

    تشکرشده 1,387 در 220 پست

    Rep Power
    76
    Array
    عزیز دلم ممنون
    ببین گلم کیتی جون درست میگن آمالگام خوب ماندگاریش بالاست استحکام بالای داره ولی زشته،البته میگم بستگی به اون موادی داره که اونجا ازش استفاده میشه،من واقعاً نمیدونم دکترای ایران چه آمالگامی استفاده میکنند انواع و اقسامشو دارم یا همون کمپزیت هم همینطور ولی در کل ظاهرش تو دهان زیبا نیست مگه اینکه دندون پشتیهات باشه و دیده نشه...
    ببین کیتی کجاست برو پیشش
    عزیزم ایشالا اذیت نشی فقط
    محبت داری چشم گلم
    آرزو دارم،
    فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
    تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
    و امضاء خداوند بزرگ پای
    تمام آرزوهایت

  16. 4 کاربر از پست مفید سوده 82 تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 24 بهمن 93)

  17. #149
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نمی دونم فرشته یادته من دو ترم برای تخصص رفتم امریکا (اون موقع یه جوجه بی پولی بودم نتونستم ادامه بدم) اونجا می گفتن همه تبلیغات بد در مورد امالگام و همه تبلیغات خوب در مورد کامپوزیت فقط جنبه تجاری داره.
    در توضیح صحبت های سوده جون حتیربهترین کامپوزیت ها هم ایراداتی که گفتم داره.تو اینترنت کتاب art and science متن فارسیش فصل 8 فرشته می تونی بخونی (چاپ 2013) کتاب مرجع ماست اما شما به راحتی متوجه میشی.
    اگه بهترین کامپوزیت بهتربن دندانپزشک بذاره بازم به خوبی ترمیم امالگام نیست.

    - - - Updated - - -

    بزار این طوری بگم من اگه دندون خلفی خودم خراب بشه با امالگام و اگه حلویی ها خراب بشه با کامپوزیت پر میکنم.

    - - - Updated - - -

    الان از امالگام چینی و برزیلی و المانی و امریکایی تو بازار ایران هست.دیگه اون به دکترت بستگی داره.

  18. 4 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 24 بهمن 93)

  19. #150
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    دکترهای عزیز پیشنهادی ندارید واسه این ریه های پرازخاک ما!!!
    بایدچکارکنیم؟
    فک میکنیم همینجورپیش بره تاآخرسال همه ازاین دنیا میریم واسه همیشه....
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  20. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 بهمن 93), m.reza91 (پنجشنبه 23 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 24 بهمن 93), سوده 82 (دوشنبه 11 اسفند 93)


 
صفحه 15 از 44 نخستنخست ... 567891011121314151617181920212223242535 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  2. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.