به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    76
    Array
    دعواي من و همسرم اينجا شروع شد كه گفتن چرا نميري خونه مامانم كار بكني غذا براش درست كني و يك سري بي حرمتي پشت تلفن و ٤٠ روز قهر البته همش هم زير سر مادرشون بود كه اومد گفت سحر نمياد برا من كار بكنه

    الان كه ميگم فقط بخاطر كار نكردن خونه مامانت بوده زير بار نميره البته هنوزم قهره حدود ١.٥ ماه


    يه چيزي شبيه رفتار همسر شما ولي خودتون در جريان مشكلات ديگه همسر من هستيد درسته خيلي شرايط سخته مخصوصا وقتي ميبيني تو خونه اونا همه يك طرفن و شما يتطرف حتي همسرتم طرفداري از مادرش اينا ميكنه


    ولي هيچكدوم ازينا دليل قاطعي برا جدايي نيست احتمالا نميدوني مطلقه بودن چه زجرو عذابي داره بخصوص زماني كه همسرتون آنقدرو هم بد نيست

  2. 2 کاربر از پست مفید Sahar51 تشکرکرده اند .

    هم آوا (شنبه 18 بهمن 93), بهزاد10 (پنجشنبه 23 بهمن 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-10-03
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    7,833
    سطح
    59
    Points: 7,833, Level: 59
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    299

    تشکرشده 738 در 270 پست

    Rep Power
    82
    Array
    خب شما اول همچین توضیح دادی من فکر کردم همسرت خیلی خیلی بی منطق هستش اما ظاهرا شما هم کم بی تقصیر نبودی ولجبازی کردی

    بنده ی خدا همون اول کامل توضیح میدادی که فشار من نمیرفت روی 200


    لجبازی کردن باعث میشه طرفتم لجبازتر بشه اتفاقی که بین شما افتاده. ظاهرا همسرت بارها منطقی باهات حرف زده اما تو توجه نکردی


    ببین شما باید این قضیه رو واسه خودت حل کنی که خونواده ی همسرت جزوخط قرمزشن سعی کن یه حد وسطی برای خودت در نظر بگیری که نه خودت خیلی زجر بکشی نه همسرتواذیت کنی یه رابطه احترام امیز ومحترمانه اما محدود


    همیشه به خودت بگو کدوم زنی هست که با خونواده ی همسرش مشکلی نداشته باشه همه هم تحمل میکنن و کنار میان شماهم یه راهی پیدا کن که بتونی همسرتو راضی کنی

    حالا بعدا دوباره میام بهت سر میزنم الان وقت ندارم ان شالله موفق باشی
    ویرایش توسط sahar67 : شنبه 18 بهمن 93 در ساعت 23:26

  4. کاربر روبرو از پست مفید sahar67 تشکرکرده است .

    رها68 (یکشنبه 19 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برم سمت دارو درمانی؟
    توسط گل همییشه بهار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 04:55
  2. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  3. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 94, 16:37
  4. چرا باید کمی اشتباه بکنی؟
    توسط khaleghezey در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مهر 94, 12:43
  5. اظهار تمایل همکار خانم به ازدواج و نحوه رد بدون دلخوری؟
    توسط sayrex در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 شهریور 91, 23:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.