به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام
    گلی جان همیشه دوست نیس همیشه اوضاع وفق مراد نیس..
    ما آدما باید یاد بگیریم چطور تنها از پس غمهای پوچالیمون برمیایم..
    راه حل زیاده یه رفیق تنهایی پیدا کن مثلا ورزش، کتاب، ارتباط با خدا، پروژه، هنر،هرچی ک دوس داری... سعی کن چیزی انتخاب کنی ک اغلب باشه و نیاز ب زمان و مکان و مواد خاصی نداشته باشه..


    اما به هیچ وجه همینطور فکرنکن بیکار نشین اونوقت میشی آب مرداب..باید گل نیلوفرآبی زیبایی از خود واقعی ت به نمایش بذاری..

    راجبه دوست هم توقعات و محبتاتو تعدیل کن..
    وابستگی خیلی مضره..

    شادباشی
    بزرگترین هنر، عشق ورزیدنه

  2. 2 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    golii (شنبه 18 بهمن 93), نیکیا (شنبه 18 بهمن 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 31 شهریور 03 [ 12:56]
    تاریخ عضویت
    1393-4-27
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    8,239
    سطح
    61
    Points: 8,239, Level: 61
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 211
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 50 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باران بهاری11 نمایش پست ها
    سلام
    گلی جان همیشه دوست نیس همیشه اوضاع وفق مراد نیس..
    ما آدما باید یاد بگیریم چطور تنها از پس غمهای پوچالیمون برمیایم..
    راه حل زیاده یه رفیق تنهایی پیدا کن مثلا ورزش، کتاب، ارتباط با خدا، پروژه، هنر،هرچی ک دوس داری... سعی کن چیزی انتخاب کنی ک اغلب باشه و نیاز ب زمان و مکان و مواد خاصی نداشته باشه..


    اما به هیچ وجه همینطور فکرنکن بیکار نشین اونوقت میشی آب مرداب..باید گل نیلوفرآبی زیبایی از خود واقعی ت به نمایش بذاری..

    راجبه دوست هم توقعات و محبتاتو تعدیل کن..
    وابستگی خیلی مضره..

    شادباشی
    باران جان میشه گفت مشکل همین جاست و مشکل من همینه ، من وقتی دلم میگیره هیچ کاری نمیتونم انجام بدم ، و بدبختی اینه که زیادی دلم میگیره ، یعنی این که احساس منفی روم اثر میگذاره و به کارای مثبت ،هرچی که میخواد باشه نمیرسم ،من مثلا چند ساعت پشت سرهم نمیتونم کار کنم ،دچار خستگی روحی میشم. درمان همینو میخوام

    نیکیا درست میگی ما باید از غم هامون فرار کنیم ،اینقدر ازشون فرار کنیم که دیگه اینجور مسائل نباشن ، مثلا تا دچار غممیشیم سریع بریم بیرون چارک قدم بزنیم سینما یه فیلم شدا ببینیم ، بریم خرید حتی یه یچز کوچیک بخریم
    اما متاسفانه من بخاطر مشکلاتی که مادرم داره و منو هم درگیر یه جور وسواس فکری کرده زیاد ککه نه خیلی کم از خونه میرم بیرون ،وشاید یکی از دلیل های همیشه غم دار بودن من همینه ،البته من زمان هایی که بیرون هم میرم خیلی خسته میشم یعنی دوساعت بیرون رفتن اندازه یه کوه رفتن منو خسته میکنه و چندان انرژی مثبت بهم نمیده چون غم های درونی لاینحل دارم

    انبتا جان درست میگی ، شاید اگه من هم سالهای پیش مثل دوستام رفتار میکردم و منفعت طلبانه با دوستام رفتار میکردم یا با ادمها دوست میشدم خیلی پیشرفت میکردم و الان دچار این غصه ها نبودم ، و شاید وابستگی یکی از مشلات من بوده
    مرسی اقای کامران بله باید ادم راحت تر دوست پیدا کنه ،البته خب دوستی که با ادم مشترکات داشته باشه خیلی بهتره

  4. کاربر روبرو از پست مفید golii تشکرکرده است .

    نیکیا (یکشنبه 19 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.