
نوشته اصلی توسط
باران بهاری11
سلام
گلی جان همیشه دوست نیس همیشه اوضاع وفق مراد نیس..
ما آدما باید یاد بگیریم چطور تنها از پس غمهای پوچالیمون برمیایم..
راه حل زیاده یه رفیق تنهایی پیدا کن مثلا ورزش، کتاب، ارتباط با خدا، پروژه، هنر،هرچی ک دوس داری... سعی کن چیزی انتخاب کنی ک اغلب باشه و نیاز ب زمان و مکان و مواد خاصی نداشته باشه..
اما به هیچ وجه همینطور فکرنکن بیکار نشین اونوقت میشی آب مرداب..باید گل نیلوفرآبی زیبایی از خود واقعی ت به نمایش بذاری..
راجبه دوست هم توقعات و محبتاتو تعدیل کن..
وابستگی خیلی مضره..
شادباشی
علاقه مندی ها (Bookmarks)