________________________
آسمانی آبی : خانم مهردخت ما نمیگیم جدا بشن ، هیچکس منظورش این نیست . ولی با این شرایط نباید عجولانه تصمیم گیری بشه و پیشنهاد میکنیم که حضوری پیش مشاور برن . باید این آقا با درایت و منطق جلو برن .
شرایط آقا و خانم در زندگی متفاوته . خانم نقش بسیار مهمی در زندگی داره ، مامانم همیشه میگه خانم هم میتونه خوشی بیاره به خونه هم ناخوشی . هم میتونه مالکه قلبه آقا بشه و هم میتونه خودشو از چشمش بندازه . حالا وقتی اینجا رفتاره خانم طوری هستش که نیاز به اصلاح داره ، پس اول باید اصلاح بشه بعد عروسی گرفته بشه.همه اینو میگن که توجه این آقارو بالا ببرن









علاقه مندی ها (Bookmarks)