سلام ، برادر عزیز به نظر من ایشون هیچ ترسی برای از دست دادنه شما ندارن که مدام میگن اگه خواستی میتونی بری ! واقعا کسی میتونه به نامزدش اینطوری بگه؟ من هم نامزد هستم ولی وقتی سر یه مسئله ای ناراحت میشم اوجه عصبانیتم اینه که بهش میگم یک ساعت زنگ نزن بهم ، نامزدم هم بعده یک ساعت زنگ میزنه .تا حالا پیش نیومده بهش بگم خواستی میتونی بری !!!!!
خواهش میکنم از رو احساس تصمیم نگیرید ، فکر میکنم چون خودتون خواستید که باهاش ازدواج کنید بخاطر همین این مسائل رو به خانوادتون نمیتونید بگید، شاید احتمال میدید که بگن خودت کردی ولی منطقی تصمیم بگیر. برو پیش مشاور
اصراری برای زود عروسی کردن نکنید، فکر نکنید با عروسی همه چی حل میشه.بیشتر خانم ها بدشون میاد طرف مقابلشون رفتارهای بچه گانه نشون بدن ، سعی کنید کاملا منطقی رفتار کنید و وقتی همسرتون میگن که خواستی میتونی بری ، زود از کوره در نرید . فکر میکنم اون فهمیده شما به این جمله حساسی ، نقطه ضعفه شما دستش اومده . سنجیده رفتار کنید و از خانواده و مشاور کمک بگیرید.
در ثانی شما واقعا میدونستی قبلا با یکی بوده و ...... بعضی از اتفاقات افتاده بازم حاضر به ازدواج باهاش شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا جوونی کردید !








علاقه مندی ها (Bookmarks)