سلام
از نوشته های شما به نظر میرسه تنها ویژگی مثبت همسرتون اینه که زیباست و مدام تو خیابون به خودش میرسه.یعنی مورد تحسین بقیه افراد جامعه هست!معیار شما برای انتخاب ایشون چی بود؟چون ظاهرا نه اخلاق خوبی دارن نه گذشته ی درخشان یا نجابت و این صحبتا.
به نظر من انتخاب ایشون کاملااا احساسی و بدون ذره ای منطق بوده و البته علتش سن کم شماست!و بعدا پشیمون میشید.وقتی تو دوران عقد رابطه شما اینقد به هم ریختس ببینید بعد از اینکه رفتین سر خونه زندگیتون به چه شکلی درمیاد!
زنتونه و شما عاشقشید!!!من نمیدونم آدم چطور میتونه عاشق کسی باشه که اینقد موجب آزار و اذیتش هست.حتما معیارهای ازدواجتون رو یه بار دیگه بررسی کنید و ببینید کدومش پایداری بیشتری داره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)