نمی دونم کی می تونه بهم کمک کنه!ولی الان حدودا 10 ساله که من با شوهرم اشنا شدم سال 82 عقد کردیم و 84 عروسی کردیم خانواده همسر من به شدت با ازدواج ما مخالف بودند تا حالا که حدودا 4 سال از اشنایی رسمی ما می گذره من هنوز نتونستم رابطه خوبیی باهاش برقرار کنم توی دوران عقد من خیلی سعی کردم مثل یک دختر هر کاری براشون انجام بدم هر روز مامانش به من تیکه مینداخت اما من ÷یش خودم می گفتم اشکال نداره بالا خره با این رفتار من رام میشه اما هیچ فرقی نکردند با توجه به اینکه شوهر من خیلی به مامانش وابسته هست دلم نمی خواد رابطشون قطع بشه اما از روزی که من عروسی کردم تقریبا میشه گفت اخلاقمو عوض کردم و اجازه ندادم باهام بدرفتاری کنند اما هنوز که هنوزه بهتر که نشدند هیچ بدتر هم شدند من چه کنم؟