ایشون روند ازدواج و نامزدی رو فقط بخاطره جوش صورت شما متوقف کردن ؟! مگه از اول شما رو ندیدن ؟! قضیه یه جورایی مبهمه .هیچ خانواده ی فهمیده ای همچین بهانه ای رو که خانواده نامزد شما آوردن عنوان نمیکنه. چرا که همچین خانواده ی فهیم و با شعوری از قبل شمارو دیدن میتونستن از اول رد کنن.ممکنه قضیه مربوط به جوش صورت هم نباشه و دلیل دیگه ای داشته باشن اما باز هم به میزان درک این خانواده از مقوله ی ازدواج و زندگی مشترک میشه شک کرد چرا که در این صورت هم جوش صورت شما رو نباید بهانه میکردن !!!!!! حالا 2حالت داره یا اینکه واقعا دهن بینن و با جوش های شما مشکل دارن یا مشکل چیز دیگه ایه و دارن بهانه گیری میکنن.در هر دو صورت نظره من اینه که دیگه به خواستگاری نرید.ایشون شمارو باید به خاطره خودتون بخوان این چیزی نیست که منه نوعی میگم ، یکی از شروط لازم برای تشکیل زندگی بین 2تا جوون همینه.اگه ایشون واقعا خواهان شما بود خودش با شما میومد دکتر.نه اینکه شمارو با یه بهونه ی الکی تنها بذاره.جالب اینجاس که خانواده ش هم پشت این حرف وایسادن!!! میتونین باهم دیگه به یه مشاور هم مراجعه کنید که مطمئن بشین از اینکه این خانوم میتونه زن زندگی باشه یا در اینده به جای اینکه در مقابل مشکلات کنار شما باشن از یه کاه کوه میسازن و شما رو رها میکنن ؟!
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)