رفتم مشاوره
حرفاش خیلی قشنگ بود و بهم روحیه داد
خیلی از چیزایی که تاحالا نمیدیدم بهم نشون داد
از شمام ممنونم
بنظرم این سایت همدردی بعد از خدا بهترین آرامش رو بهم داد
چون هم راهنمایی گرفتم
هم دلگرمی
و هم اینکه آدم میبینه که بعضیا که مشکلاتشون بیشتره از من شادتر و صبورترن
بهرحال بازم خدا رو شکر...
امیدورام یه روزی برسه که دیگه هیچ پدرمادری از هم جدا نشن
...
حالم خوبه
حس خوبی دارم
خنده بهم برگشته
بنظرم هروقت دچار مشکل شدید برید با یه مشاور حرف بزنید
ممکنه همون حرفارو دیگران هم بهتون زده باشن اما شنیدنش از زبان مشاور بیشتر تاثیر داره
ازتون ممنونم.از مسئولین سایت مخصوصا
وقتایی که دلم میخاست با کسی حرف بزنم
میمومدم اینجا...
عالی بود
مرسییییییییییییییییی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)