دوست عزیز من کاملا در جریان تاپیک هاتون نیستم ولی بهتر نیست تموم کنید ودونبال زندگی جدیدی باشید تا اونجایی که من متوجه شدم شما واسه زندگیتون تلاش کردین ولی خانومتون نخواستن پس بهتر نیست خودتونو راحت کنید وسعی کنید این واقعیت رو بپذیرید من در حدی نیستم که راهنمایتون کنم امیدوارم دوستان بیشتربهتون کمک کنن
با ارزوی خوشبختی







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)