سلام دوستان
من در این 40 شب قبل از 5 صبح با فکر پاکی هممون وضو می گیرم.
(چون این توانایی رو ندارم که شما رو از بقیه انسان ها تفکیک کنم، همه رو در نظر می گیرم).
نیاز من اینه: آگاهی.
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
سلام دوستان
من در این 40 شب قبل از 5 صبح با فکر پاکی هممون وضو می گیرم.
(چون این توانایی رو ندارم که شما رو از بقیه انسان ها تفکیک کنم، همه رو در نظر می گیرم).
نیاز من اینه: آگاهی.
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
asal2013 (پنجشنبه 09 بهمن 93), meinoush (پنجشنبه 09 بهمن 93), parsa1400 (پنجشنبه 09 بهمن 93), کیت کت (پنجشنبه 09 بهمن 93), واحد (پنجشنبه 09 بهمن 93), مهرااد (جمعه 10 بهمن 93), مسافر زمان (جمعه 10 بهمن 93), zendegiye movafagh (پنجشنبه 09 بهمن 93), سكوت شب (پنجشنبه 09 بهمن 93), سوده 82 (پنجشنبه 09 بهمن 93), سنجاب بازیگوش (پنجشنبه 09 بهمن 93), شیدا. (پنجشنبه 09 بهمن 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)