دوستان از شنیدن این همه خصوصیات خوب و عالی از همسران شما خیلی خوشحالم . همسرمن خدا رو شکر سرا سر خوبیه . به غیر از خوبی و محبت و گذشت چیز دیگه ای رو نمیتونم از این مرد تصور کنم . هر دوست و رفیق و همکاری هم که با خانمش مشکل داشته باشه . اگه یه مدت با همسر من هم کلام بشه کلا عاشق همسرش و خانواده اش میشه . همسر من میگه خانواده و زن و زندگی موهبتیه که خدا بهمون داده و باید قدرش رو بدونیم . منم همیشه براش دعا میکنم و از خدا سلامتی و طول عمر براش میخوام .





پاسخ با نقل قول
تاپیک خیلی خوبیه آدم دلش نمیاد نیاد نظر نده حتی توهمی


و ما خوشبختر از قبل شدیم
٫ فقط یه نی نی دیگه ام اگه خدا صلاح بدونه و بهمون بده دیگه چیزی ازش جز سلامتی نمیخوام...

علاقه مندی ها (Bookmarks)