خصوصیت مثبت همسرمن اینه که الان داره با تمام وجود تلاش میکنه تا صاحب درآمد حلال بشه و بعد چندسال دیگه ایشالله بیادخواستگاری من و خودش و منو باهمی خوشبخت کنه
درسته الان نمی دونم کیه؟؟کجاس؟؟؟ چیکارمیکنه؟؟ ولی خواستم پیشاپیش ازش تشکر کنم و یه خدا قوتتتت اساسی بهش بگم.
درضمن دوستان متاهل عزیز ، معذرت می خوام توی تاپیکتون نظر دادم ....تاپیک خیلی خوبیه آدم دلش نمیاد نیاد نظر نده حتی توهمی
![]()








تاپیک خیلی خوبیه آدم دلش نمیاد نیاد نظر نده حتی توهمی
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)