سلام.
اوه چه جالب منم از یه خانواده شبیه مال شمام.....ما دو تا بچه بودیم.من و خواهرم....الان خواهرم داروساز و با یه متخصص ازدواج کرده و خیلی زندگی عالی و ارومی داره.
منم دندونپزشکم و مجردم و کار و کاسبی خیلی خوبی حای نسبت به هم رشته ای هام دادم.
همه رو هم مدیون خانواده درب و داغون و پدر و مادر و مخصوصل پدر بد دهنمون هستیم!!!!!!!!!
مهم نیست اونا چی میکردن......فقط ما سعی کردیم شبیه اونا نشیم!!!سخت بود خیلی هم سخت بود،برای خود من مشکلاتی پیش اومد که اصلا نرمال نبود اما دیگه فهمیده بودم باید برای ارامش و فرار خودم دست به کار بشم.....
توجه نکن.اصلا!...زندگی خودت بکن،به خودت برس ،خودت قوی کن!هر چقدر بیشتر توجه کنی بیشترزندگیت و سرنوشتت شبیه خودشون میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)