به نظر من اینکارو نکن
مسافتت کمه میتونی هفته ای یک بار یا دوبار بری و بیای
اگه بری مطمئن باش چند سال دیگه پشیمون میشی مدرک دانشگاه دولتی کم چیزی نیست تازه تویی که مسافتتم کمه
میدونم سخته ولی تحمل کن .تازه تو میگی شوهرتم بهت چیزی نمیگه خیلیا هستن که شوهراشون بشون غر میزنن قدرشو بدون
ولی سعی کن تا موقعیت پیش میاد زود بری شهرتون و سختی راهو تحمل کنی تا رابطتون سرد نشه.
موفق باشی عزیزم








علاقه مندی ها (Bookmarks)