سلام به همه دوستای گلم
یه خبر خوب دارم . همسرم آزمونشو قبول شد خدارو شکرو این یعنی مشکلات مالی ما هم برطرف میشن.
الان خیلی خوشحالم که این فرصت و به همسرم دادم یه مدت نره سر کار و تو خونه بمونه درس بخونه . واقعا خستگیم در رفت
تا فهمیدم قبول شده گفتم باید بیام اینجا و خوشحالیمو هم با هاتون سهیم شم . نمیشه که هر وقت ناراحتم بیام دردودل کنم و گلایه بعد خوشی هام فقط مال خودم باشه
از خدا میخوام دل همه بچه های گروه هم مثل منو همسرم شاد بشه و خنده رو لبای همتون باشه
خدایا شکرت .![]()







و این یعنی مشکلات مالی ما هم برطرف میشن.


علاقه مندی ها (Bookmarks)